Klachtenregeling – Apotheek Julianadorp – Julianadorp

Apotheek Julianadorp

Apotheek Julianadorp

Langevliet 60a 1788 BG Julianadorp Tel:0223-690492 Fax:0223-691448

Corona en paracetamol

Onze apotheek is genoodzaakt een aantal maatregelen te nemen om besmetting met het Cornonavirus te voorkomen.

Kom NIET naar de apotheek als u een van deze symptomen hebt:
– hoesten
– (neus)verkoudheid
– koorts
Neem in dat geval liever telefonisch contact met ons op.
We geven u dan telefonisch advies en lichten toe hoe we u zo snel mogelijk van uw medicijnen kunnen voorzien.

Als u alleen vragen heeft, kom niet naar de apotheek maar bel (tel: 0223-690492)
Houd in de apotheek afstand tot de apotheekmedewerkers en andere klanten
Om te voorkomen dat mensen te dicht bij elkaar staan, verzoeken we als er meer dan 4 klanten in de apotheek zijn, buiten de wachten.
Betaal zoveel mogelijk per PIN (Contactloos)
Indien u niet naar de apotheek kunt komen, kunnen medicijnen bij u thuis worden bezorgd. Het bezorgen doen we zoveel mogelijk bij u in de brievenbus. Indien dat niet mogelijk is, houdt de bezorger afstand om besmettingsgevaar te verminderen.

Paracetamol is een eerste keus geneesmiddel om de koorts te verlagen als u een Corona-besmetting heeft.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.